Eğitimin Künyesi

Temel İletişim Becerileri eğitimini alan profesyoneller, iletişim sürecinde «kendi» etkisini kavrar, iletişimin iki yönlü bir süreç olduğunu anlar, iletişimde kaynağa odaklanmanın önemini kavrar, bilinçaltı duyguların iletişime etkisini analiz eder, etkili iletişim önündeki engelleri kaldırmak için istek duyar.


Eğitim İçeriği

  • İletişim Nedir?
  • İletişim Öğeleri
  • İletişim Türleri
  • İletişim Kazaları
  • Etkili İletişim
  • Soru Sorma
  • Etkin Dinleme
  • Kendini Tanı – Davranış Profili Envanteri
  • Duyguları İdare Edebilmek
  • Kendini Harekete Geçirmek-Etki Alanı/Tepki Alanı
  • Reaktif/Proaktif Tutum

Eğitim Bilgisi

  • Süre 2 Gün
  • Katılımcı Sayısı 16 Kişi
  • Yöntem Sınıf İçi / Çevrim İçi
Satış Eğitimleri
Biz yapay zeka müşteri hizmetleri için Winnobot kullanıyoruz.