Eğitimin Künyesi

Hızla gelişen günümüz dünyasında  müşteri ve satış temsilcileri, müşteriyi anlayarak, analiz ederek, doğru yaklaşım sergilemeyi öğrenir ve rekabet ortamında müşterinin neden önemli olduğunu anlar, hem kendini hem de müşterinin profilini tanıyarak çözüme yönelik tutumlar sergilemeyi bilip uygular.


Eğitim İçeriği

  • Müşteri Memnuniyeti ve Deneyimi
  • Müşteri Deneyimini Etkileyen Faktörler
  • Müşteri Deneyimine Liderlik Etmek 
  • Müşteri ve Çalışan Davranış Modelleri ve Davranış Modellerine Özel Davranış Geliştirme
  • Kurumsal İmaj, Beden Dili, Üslup

Eğitim Bilgisi

  • Süre 2 Gün
  • Katılımcı Sayısı 16 Kişi
  • Yöntem Sınıf İçi / Çevrim İçi
Biz yapay zeka müşteri hizmetleri için Winnobot kullanıyoruz.