Eğitimin Künyesi

Bu program, satışçı kimliğiyle 3 yıldan fazla deneyime sahip satış ekipleri için hazırlanmıştır. Eğitimde, katılımcıların hem kendilerini hem de iş süreçlerini daha etkin yönetebilme becerileri geliştirilmesi hedeflenmektedir. Ayrıca, satış ekibi yönetmeye hazırlanan ya da mevcut ekibini yöneten kişilerin, ekiplerine rol model olabilmeleri için gerekli fonksiyonel yetkinlikler üzerinde durulmaktadır.

Programda, satışçı için kritik öneme sahip fonksiyonel yetkinlikler tanımlanır ve bu yetkinliklerin gerçek hayatta nasıl davranışa dönüştürülebileceği örneklerle anlatılır. Bu sayede katılımcıların, daha verimli ve etkin üretim yapabilmeleri desteklenir. Ayrıca, satış yöneticiliğine hazırlık sürecinde olan satış profesyonellerine yol gösterici içerikler sunulur.

  • Portföy ve Müşteri Deneyimi Yönetimi

    Portföy yönetim ilkelerini ve müşteri deneyimi yönetimini öğretir. Müşterilerinizle uzun vadeli ilişkiler kurmanızı sağlar.

  • Zaman ve Ajanda Yönetimi

    Zamanınızı etkili bir şekilde yönetmenize ve hem iş hem de özel yaşamda ajandalarınızı düzenlemenize yardımcı olur.

  • Hedef ve Şikayet Yönetimi

    Hedef belirleme ve bu hedeflere ulaşma stratejileri üzerinde durur. Ayrıca, müşteri şikayetlerini etkin bir şekilde yönetme becerilerini geliştirmenizi sağlar.

  • Kişisel Marka Yönetimi

    Kendinizi ve markanızı nasıl konumlandıracağınızı öğretir, böylece iş dünyasında ve kişisel yaşamlarında güçlü bir imaj oluşturabilirsiniz.


Eğitim İçeriği

  • Satışçılar için Portföy Yönetim İlkeleri ve Portföy Yönetim Oyunu
  • Satışçılar için Zaman Yönetimi
  • Satışçılar için Hedef Yönetimi
  • Satışçılar için iş ve Özel Yaşamda Ajanda Yönetimi
  • Satışçılar için Kişisel Marka Yönetimi
  • Satışçılar için Şikâyet Yönetimi
  • Satışçılar için Müşteri Deneyimi Yönetim

Eğitim Bilgisi

  • Süre 3 Gün
  • Katılımcı Sayısı 16 Kişi
  • Yöntem Sınıf İçi / Çevrim İçi
Satış Eğitimleri
Biz yapay zeka müşteri hizmetleri için Winnobot kullanıyoruz.