Bu eğitim ile çağrı merkezlerinde sıklıkla karşılaşılan problemlerin ve zor müşterilerin analiz edilmesi, uygun çözüm yöntemlerinin belirlenmesi, problemlerin doğru stres yönetimi ile etkili bir şekilde ortadan kaldırılması ve uzlaşma sürecine nasıl geçileceğinin öğrenilmesi amaçlanmaktadır.
Ayrıca, çağrı merkezlerinde sıklıkla maruz kalınan stresi tanıyıp anlamak ve bu stresin iş ile sosyal yaşamdaki etkilerini başarıya dönüştürebilmek hedeflenmektedir.
Probleme Genel Bakış
Herkes İçin Problem Aynı mıdır?
Bir Durumun Problem Olarak Algılanmasının Nedenleri
Zor Müşteri Kimdir?
Davranış Profilleri Ve Profillerin Problem Algısına Etkisi
Kimlikler Ve Kimliklerin Problem Algısına Etkileri
Problemlerin Analiz Yöntemleri
Problem Çözme Modelleri ve Becerileri
Problem Çözüm sürecinde İkna ve Müzakere
Copyrights © 2025 ohbedanismanlik.com.tr.