Eğitimin Künyesi

Bu eğitim ile çağrı merkezlerinde sıklıkla karşılaşılan problemlerin ve zor müşterilerin analiz edilmesi, uygun çözüm yöntemlerinin belirlenmesi, problemlerin doğru stres yönetimi ile etkili bir şekilde ortadan kaldırılması ve uzlaşma sürecine nasıl geçileceğinin öğrenilmesi amaçlanmaktadır.

Ayrıca, çağrı merkezlerinde sıklıkla maruz kalınan stresi tanıyıp anlamak ve bu stresin iş ile sosyal yaşamdaki etkilerini başarıya dönüştürebilmek hedeflenmektedir.


Eğitim İçeriği

  • Probleme Genel Bakış

  • Herkes İçin Problem Aynı mıdır?

  • Bir Durumun Problem Olarak Algılanmasının Nedenleri

  • Zor Müşteri Kimdir?

  • Davranış Profilleri Ve Profillerin Problem Algısına Etkisi

  • Kimlikler Ve Kimliklerin Problem Algısına Etkileri

  • Problemlerin Analiz Yöntemleri

  • Problem Çözme Modelleri ve Becerileri

  • Problem Çözüm sürecinde İkna ve Müzakere

Eğitim Bilgisi

  • Süre 2 Gün
  • Katılımcı Sayısı 16 Kişi
  • Yöntem Sınıf İçi / Çevrim İçi
Satış Eğitimleri
Biz yapay zeka müşteri hizmetleri için Winnobot kullanıyoruz.