Eğitimin Künyesi

Toplantı, sunum ve ürün/hizmet tanıtımlarını  güçlendirmek isteyen profesyonellerin ve liderlerin;

  • Hikayeleştirme,
  • Metafor Kullanımı,
  • Ana Neden Verme,
  • Eylem Çağırısı Yapma

gibi teknikleri öğrenerek toplantılarını ve sunumlarını daha güçlü ve akılda kalıcı hale getirmelerini sağlamayı amaçlar.

Eğitim Sunum ve Sahne Becerilerinin teori ve uygulamasının anlatıldığı 2 modülden oluşmaktadır.

 

1.Modül: Sunum ve Sahne Becerileri Eğitimi (2 gün)

Sunum içeriklerinin hazırlanması, içerikte nelere dikkat edilmesi gerektiği, hangi verilerin nasıl kullanılacağına karar verilmesi gibi teknik bilgilerin yanında sahnede dikkat edilmesi gereken temel bilgilerin yer aldığı teknik eğitimden oluşur. Eğitimde ayrıca Temel Sahne Becerileri Envanteri uygulanarak değerlendirilirken TED Konuşmalarında Odaklanılan 9 SIR ve Günlük Sunumlarda Kullanımı başlıklarına da değinilmektedir.

2. Modül: Sunum ve Sahne Becerileri Uygulama Atölyesi (1 gün)

Temel eğitim sonrası katılımcıların, eğitimde elde ettikleri kazanımlarını uygulamalı olarak sergiledikleri ve geri bildirim aldıkları atölyedir.

Sunumlar ve sunumların geri bildirimi ile eğitmene özel bir yol haritasının belirlenmesi ile program tamamlanır.

Satış Eğitimleri

Eğitim Bilgisi

  • Süre 2 + 1 Gün
  • Katılımcı Sayısı 12
  • Yöntem Sınıf İçi / Çevrim İçi

İçerik Yönetimi

  • Nereden Başlasam, Nasıl Anlatsam?
  • İlgi/Merak – Uygulama – Tekrar Algoritması
  • Buz-kırıcılar Neden Sunumun En Can Alıcı Noktası Olabilir?
  • Basit Hikayelerin Güçlü Kullanımı
  • Malzeme Çeşitlendirme
  • Sunum / Konuşmanın Bölümleri
  • Zaman Yönetimi
  • Online sunumlar İçin İpuçları ve Öneriler
  • Görsel Tasarım ve Araç Kullanımı (PW)
    • Sunum / Slayt Tasarımında Dikkat Edilmesi Gerekenler
    • Tablo, Görsel Araç, Video ve Grafik Kullanımı
    • Slayt ve Tahta Kullanımı Kuralları Teknik Prova

Katılımcı Yönetimi

  • İnteraktivite
  • Soru Yönetimi
  • Anı Anlattırma
  • Uygulama
  • Cevap Yönetimi
  • Listeleme
  • Oyun Aktivite
  • Test ve envanterler

Sahne Yönetimi

Ses-ve Konuşma Becerileri

  • Konuşma Hızı
  • Telaffuz
  • Seste Canlandırma
  • Ses Yüksekliği
  • Duygunluk
  • Cümle Yapısı
  • Yabancı Sözcük Kullanımı
  • Jargon Kullanımı
  • Anlatım Dili
  • Sunum Paylaşma
  • Ses ve Konuşma Yanlışları

Beden Dili

  • Duruş
  • Göz Teması
  • Gülümseme
  • Jestler
  • Mimik Kullanımı
  • Soru Sormayı Cesaretlendirme / Teşvik
  • Alan Kullanımı
  • Liderin İlgiyi ve Odağı Yönetimi

Sunum Sürecini Etkileyen Diğer Faktörler

Davranış Modeli Envanteri Uygulaması – Değerlendirilmesi

  • Farklı Dinleyici Tiplerinin Sunumdan Beklentileri ve Yönetilmesi
  • Farklı Davranış Modellerinin Sunumda Güçlü ve Gelişmesi Gereken Yönleri
  • Tüm Davranış Modellerindeki Katılımcıları Oyuna Dahil Etme Süreci
  • Katılımcı Yönetimi ve Moderasyon İpuçları – Zor Katılımcı ile Başa Çıkma Yolları…

Eğitimin Hedefi

Bu programa katılan katılımcılar,

  • 5 Temel Sahne Becerisini ve sunumlarda nasıl kullanıldığını
  • Farklı davranış modellerinin sunum ve sahne becerileri konusundaki güçlü ve gelişmesi gereken yönlerini,
  • Davranış modellerine göre dinleyici tipleri ve bu dinleyicileri etkilemenin yöntemleri
  • Hikâye anlatımı ile bağ kurun,
  • Duygusal zekâ aracılığıyla insanlarda etki uyandırma
  • Beynin bağlantısallık özelliğinden faydalanarak dinleyicilere ilham verme

gibi beceriler konusunda bilgi seviyelerini artıracaklar ve uygulama fırsatı bulacaklardır.

Biz yapay zeka müşteri hizmetleri için Winnobot kullanıyoruz.