Eğitimin Künyesi

Bu eğitim ile çağrı merkezi çalışanları, telefonda satış yapmanın püf noktalarını öğrenir, telefonda satış sürecinin adımlarını ve her bir adım için dikkat edilmesi gereken konuları bilir.

Her zaman kazanan satış danışmanı olmak için hedeflerine odaklanmanın önemini anlar.


Eğitim İçeriği

  • Telefonda Satış Sürecine Genel Bakış

  • Telefonda Satış Yapan Danışmanların Sahip Olması Gereken Yetkinlikler

  • Telefonda Yapılandırılmış Satış Süreci Adımları

  • Ön Yargılar ve Bakış Açısı

  • Hedef Odaklı Satış Yaklaşımı

  • Satış Adımları Hazırlık; İlk İzlenim, Soru Sorma ve Dinleme

  • Faydanın Sunumu

  • İtiraz Karşılama

  • Satış Kapama

  • Telefonda Satış için İp Uçları

Eğitim Bilgisi

  • Süre 2 Gün
  • Katılımcı Sayısı 16 Kişi
  • Yöntem Sınıf İçi / Çevrim İçi
Satış Eğitimleri
Biz yapay zeka müşteri hizmetleri için Winnobot kullanıyoruz.