Eğitimin Künyesi

Bu eğitim, sigorta satışı yapan satış ekiplerinin müşteri ilişkilerinde daha etkili ve fark yaratan hizmet anlayışını benimsemelerini amaçlamaktadır.

Katılımcılar, müşterilerle sürdürülebilir ve etkili iletişim kurma becerilerini geliştireceklerdir.

Ayrıca, eğitim kapsamında doğru segmentasyon ve etkili müşteri yönetimi teknikleri ile satış ve çapraz satış fırsatlarını nasıl yakalayacakları ve yönetecekleri üzerinde durulacaktır.

Bu beceriler sayesinde ekiplerin müşteri odaklı bir yaklaşım sergileyerek satış başarılarını artırmaları hedeflenmektedir.


Eğitim İçeriği

  • Güncel Verilerle Sigortacılık ve Gelecek Trendleri
  • Müşteriyi Tanımak ve Müşteride Alışkanlık Döngüsü Oluşturma
  • Müşteri Deneyimi ve Yönetimi
  • Müşteri Bağlılığının Önemi
  • Müşteri iletişim Profilleri ve Buna Uygun Davranış Geliştirme
  • Satışın Hikayesi
  • Satışta Danışmanlık Yaklaşımı
  • Portföy Yönetimine Genel Bakış
  • Portföyde Segmentasyon ve Segmentasyonun Portföy Yönetimine Etkisi
  • Portföy Yönetiminde Zaman Yönetiminin Önemi
  • Mevcut Müşteri Analizi
  • Müşteriye Fayda Matrisi Sunabilme
  • Müşteriye Dokunma Planları

Eğitim Bilgisi

  • Süre 2 Gün
  • Katılımcı Sayısı 16 Kişi
  • Yöntem Sınıf İçi / Çevrim İçi
Satış Eğitimleri
Biz yapay zeka müşteri hizmetleri için Winnobot kullanıyoruz.