Eğitimin Künyesi

Bu eğitim, satış ekiplerinin müşteri bağlılığını artırması, farklı müşteri profillerini etkin bir şekilde yönetmesi ve güven temelli müzakere becerileri geliştirmesi amacıyla hazırlanmıştır.

Katılımcılar, ikna psikolojisinin 40 yılı aşkın araştırmalarla belirlenmiş 6 temel maddesini ve bu maddelerin kültürümüzdeki uygulamalarını öğreneceklerdir. Eğitim sonunda, üçten fazla müzakere tekniğini tanıyacak, bu tekniklerin hangi durumlarda nasıl uygulanacağını kavrayacaklardır.

Doğru müzakere yöntemlerinin, müşteri portföyünü daha kârlı ve verimli hale getirmedeki önemini anlayacak; bu becerilerin hem kişisel hem de kurumsal sürdürülebilir başarıya etkisini göreceklerdir. Satış görüşmelerinde etkili bir temsil gücü kazanmaları ve müşteriyle ortak bir noktada buluşup mutabakat sağlama yetkinliklerini geliştirmeleri hedeflenmektedir.


Eğitim İçeriği

  • İkna ve Müzakere Temel Kavramları
  • İkna Nerede Ortaya Çıkar
  • İkna Psikolojisi
  • İkna Prensipleri
  • Karşılık Verme (Duygusal Borçlanma)
  • Tutarlılık
  • Toplumsal Kanıt
  • Hoşlanma (Beğenme)
  • Otorite
  • Azlık
  • İletişim Dilinin İkna üzerinde Payı
  • Müzakereye Hazırlık için Münazara Tekniğinin Kullanımı
  • Münazara Atölyesi
  • Müzakereye Hazırlık
  • Etkili Müzakere Envanteri
  • 5 Temel Müzakere Stratejisi
  • Başlıca Müzakere Tekniklerinin Satışta Kullanımı
  • Çapa Tekniği
  • Duvar Örme Tekniği
  • Samimiyet
  • Ağaç Sallama
  • Rol Dağılımı
  • Mahalle Baskısı
  • Müzakereci Tipleri ve Kullanılabilecek Karşı Taktikler
  • Müzakere Oyunları

Eğitim Bilgisi

  • Süre 2 Gün
  • Katılımcı Sayısı 16 Kişi
  • Yöntem Sınıf İçi / Çevrim İçi
Satış Eğitimleri
Biz yapay zeka müşteri hizmetleri için Winnobot kullanıyoruz.