Bu eğitim, satış ekiplerinin müşteri bağlılığını artırması, farklı müşteri profillerini etkin bir şekilde yönetmesi ve güven temelli müzakere becerileri geliştirmesi amacıyla hazırlanmıştır.
Katılımcılar, ikna psikolojisinin 40 yılı aşkın araştırmalarla belirlenmiş 6 temel maddesini ve bu maddelerin kültürümüzdeki uygulamalarını öğreneceklerdir. Eğitim sonunda, üçten fazla müzakere tekniğini tanıyacak, bu tekniklerin hangi durumlarda nasıl uygulanacağını kavrayacaklardır.
Doğru müzakere yöntemlerinin, müşteri portföyünü daha kârlı ve verimli hale getirmedeki önemini anlayacak; bu becerilerin hem kişisel hem de kurumsal sürdürülebilir başarıya etkisini göreceklerdir. Satış görüşmelerinde etkili bir temsil gücü kazanmaları ve müşteriyle ortak bir noktada buluşup mutabakat sağlama yetkinliklerini geliştirmeleri hedeflenmektedir.
Copyrights © 2025 ohbedanismanlik.com.tr.