Eğitimin Künyesi

Bu eğitim, gişe çalışanlarının bankacılık kanalında satış ve müşteri ilişki yönetimi yetkinliklerini geliştirmeyi amaçlamaktadır.

Gişe çalışanları ile satış ve müşteri hizmetleri ekiplerinin katılımına uygun olan program, toplam iki gün sürecek şekilde planlanmıştır.

Eğitimde satış ve müşteri yolculuğu, bankacılık sektöründe satış stratejileri, gişede etkili iletişim ve müşteri yönetimi, satın alma psikolojisi ile farklı müşteri tipleri ve yeni müşteri kazanımı gibi konular ele alınacaktır.

Katılımcılar, eğitim sonunda bankacılık kanalında satış süreçlerinde daha etkili olabilmek için gerekli bilgi ve becerilere sahip olacaklardır.


Eğitim İçeriği

  • Satışın ve Müşterinin Yolculuğu
  • Bankacılığın Yolculuğu
  • Gişenin Satış Oyunu
  • Gişede Satışın Bileşenleri
  • Satın Alma Psikolojisi
  • Kazanma İsteği – Kaybetme Korkusu
  • Yeni Müşteri Kazanımı Vaka Çözümü
  • Mevcut Müşteride Derinleşme Vaka Çözümü
  • Gişe İçin Sonuca Götüren Satış Becerileri
  • Bankacılığın Bilgi Dörtlemesi
  • Farklı Müşteri Tipleri İle Gişe İletişimi Ve Satış
  • Satışta Kazanan Tutum

Eğitim Bilgisi

  • Süre 2 Gün
  • Katılımcı Sayısı 16 Kişi
  • Yöntem Sınıf İçi / Çevrim İçi
Satış Eğitimleri
Biz yapay zeka müşteri hizmetleri için Winnobot kullanıyoruz.