Eğitimin Künyesi

Direkt satış kanallarında çalışan satış profesyonellerine yönelik olarak hazırlanmıştır. Direkt satış kanalı, genellikle sahada yeni müşteri kazanmayı, mevcut müşterilerde çapraz ve üst satış fırsatlarını değerlendirmeyi hedefler. Rekabetin yoğun olduğu bu alanda, satış performansı büyük ölçüde satışçının motivasyonu, özgüveni ve özdeğeriyle doğrudan bağlantılıdır. Eğitimde, satış profesyonellerinin özgüven ve özdeğerlerini artırarak işe başlamaları hedeflenir. Daha sonra, öz disiplin ve planlama becerileri geliştirilir.

Ayrıca, sahaya çıkmadan önce yapılması gereken hazırlıklar ve müşteri ararken izlenmesi gereken stratejilere odaklanılır. Bu yaklaşımla, satış ekiplerinin hem kişisel hem de profesyonel performanslarının yükseltilmesine katkı sağlanır.


Eğitim İçeriği

  • Öğrenme Teorisi
  • Etik Satış
  • Satışın Evrimi
  • Çok Ürünlü Çok Müşteri Kavramı
  • Satın Alma Kararında Psikolojik ve Analitik Faktörler
  • Fayda Matrisi ile Ürün Sunumu
        1- Hazır Limit
        2- Otomatik Ödeme
        3- BES
  • Kanca Soru Tekniği
  • Farklı Davranış Modelleri ile Satış Süreci
  • Farklı Davranış Modelleri ile Satış Süreci
  • Direkt Satış İçin Temel Satış Adımları
  • Potansiyel Müşteri Tespiti
       1- Randevu Alma
       2- Hazırlık
       3- Müşteri İle İlişki Başlatma
       4- Derinleşme ve Analiz
       5- Faydanın Algoritmik Sunumu
       6- İtirazlarla Başa Çıkma
       7- İkna Sinyalleri Toplama
       8- Satış Kapama
       9- Referans Alma
  • Satışçı Motivasyonu

Eğitim Bilgisi

  • Süre 2 Gün
  • Katılımcı Sayısı 16 Kişi
  • Yöntem Sınıf İçi / Çevrim İçi
Satış Eğitimleri
Biz yapay zeka müşteri hizmetleri için Winnobot kullanıyoruz.