Eğitimin Künyesi

Satış konusunda 0-2 yıldır çalışan, göreceli olarak daha yeni satışçılar için uygulanabilecek bir programdır. 

Programın amacı, satışın temel kavramlarının ve farklı sektörlerdeki satış sistematiklerinin öğrenilerek, satış profesyonelinin kendine özgü müşteri ile görüşme ve doğru sonuçlandırma sistematiği geliştirmesidir. 

  • Sürdürülebilir Satış Modelimizi 
    Tasarlamak

    Kurumun satış kültürüne ve Satış Temsilcisinin iş
    yapma modeline göre güçlendirilmesi gereken
    adımlarında belirlenmesi.

  • G – S – S Temeli

    İletişim / İlişki / İkna / Müzakere ve Görüşmeye
    Liderlik etmek için Kurulması Gereken Temel

  • Satışa Hazırlık

    Zihinsel – Fiziksel  – Bilimsel Hazırlık

  • Müşteriden Müşteri Üretmek

    Referans ve Diğer Yeni Müşteri Kazanım Yöntemleri


Eğitim İçeriği

  • Satış Kavramları Üzerine Sorular ile Açılış
  • Sürdürülebilir Satış Modelimizi Tasarlamak : Kurumun satış kültürüne ve satış temsilcisinin iş yapma modeline göre güçlendirilmesi gereken adımların belirlenmesi.
  • G – S – S Temeli : İletişim / İlişki / İkna / Müzakere ve Görüşmeye Liderlik
    etmek İçin Kurulması Gereken Temel
  • Farklı Davranış Modellerine Göre Satış
  • Satışın Ana Akış Adımları
  • Potansiyel Müşteri Tespiti
  • Önce Randevuyu (ön Görüşmeyi) Satma
  • Satışa Hazırlık : Zihinsel – Fiziksel – Bilimsel Hazırlık
  • Müşteri ile İlişki Başlatma
  • Derinleşme ve İhtiyaç Analizi
  • Faydanın Algoritmik Sunumu
  • İtiraz ve İkna Sinyallerinin Cevaplanması
  • Müzakere Stratejileri ve Satışı Kapatmak
  • Aynı Müşteriye İkinci Kez Satmak: Çapraz Satış ve Üst Satış Soruları
  • Müşteriden Müşteri Üretmek: Referans ve Diğer Yeni Müşteri Kazanım Yöntemleri
  • Masada Bir Günüm, Bir Haftam ve Bir Ayım Nasıl Geçecek – Hareket Listesi

Eğitim Bilgisi

  • Süre 2 Gün
  • Katılımcı Sayısı 16 Kişi
  • Yöntem Sınıf İçi / Çevrim İçi
Satış Eğitimleri
Biz yapay zeka müşteri hizmetleri için Winnobot kullanıyoruz.