Eğitimin Künyesi

Bu eğitimde, kurum içinde eğitim veren profesyonellerin, temel eğitimci becerilerini kazanarak, daha akılda kalıcı bilgi ve davranış temelli eğitimler tasarlamaları, sahne kullanımlarını geliştirmeleri, ses ve beden dilini etkili kullanmaları, Power Point ve benzeri eğitim tasarım araçlarını etkili olarak kullanmaları amaçlanmaktadır.

Eğitimci eğitimi, 2 Modülden oluşmaktadır.

1. Modül: Eğitmenlik ve Sahne Becerileri Atölyesi (3 gün)

İç eğitmenlerin, konu uzmanı anlatıcılardan, öğrenmeyi kolaylaştırıcı profesyonel eğitmenlere dönüştüğü yolculuğun ilk modülü; İç eğitmenlerin, sunum ve sahne becerileri  ile zenginleştirdiğimiz, 7 temel eğitmenlik becerisini uygulayarak, adım adım ilerlediği ve finalde eğitmene özel yol haritası ile ayrıldığı bölümdür. İlk 3 gün eğitim öncesi sunum ve 7 temel eğitmenlik becerisinden oluşur.

2. Modül: Eğitmenlik ve Sahne Becerileri Uygulama Atölyesi (1 gün)

Temel eğitim sonrası iç eğitmenlerin / adayların eğitimde elde ettikleri kazanımlarını uygulamalı olarak sergiledikleri ve geri bildirim aldıkları atölyedir. Sunumlar ve sunumların geri bildirimi ile eğitmene özel bir yol haritasının belirlenmesi ile program tamamlanır.


Eğitim İçeriği

Eğiticinin Sahne Yönetimi

Ses ve Konuşma Becerileri

  • Konuşma Hızı
  • Telaffuz
  • Seste Canlandırma
  • Ses Yüksekliği
  • Duygunluk
  • Cümle Yapısı
  • Yabancı Sözcük Kullanımı
  • Jargon Kullanımı
  • Anlatım Dili
  • Sunum Paylaşma
  • Ses ve Konuşma Yanlışları

 

Beden dili

  • Duruş
  • Göz Teması
  • Gülümseme
  • Jestler
  • Mimik Kullanımı
  • Soru Sormayı Cesaretlendirme / Teşvik
  • Alan Kullanımı
  • Eğitmenin İlgiyi ve Odağı Yönetimi

Eğitim Bilgisi

  • Süre 2 + 1 Gün
  • Katılımcı Sayısı 12 Kişi
  • Yöntem Sınıf İçi
Satış Eğitimleri

Eğitim öncesiSahnede ki Ben”

Eğitim öncesinde katılımcılar, video kayıt altına alınan sunumlar gerçekleştirir. Bu sunumlar sonrasında hem eğitmenin hem de katılımcıların birbirlerine başlangıç aşamasında, geri bildirim vermeleri sağlanır.

Videoya alınan kayıtlar, tüm programın sonunda katılımcıya yeniden izletilerek, eğitim sonucunda kat ettiği yolu görmesi sağlanır.

Öğrenmeyi Öğrenmek

  • İnsan Beyninin Sınırsızlığı ve Öğrenme Mucizesi
  • Beynimizin Öğrenme Sürecindeki Rolü ve Daha Etkin Zihin Kullanımı
  • Öğrenmenin Aşamaları
  • Yetişkin Eğitimleri ve Yetişkinler için Öğrenme Yöntemleri
  • Öğrenme Biçimleri Envanteri – Yorumlanması
  • Öğrenme Biçimlerine Göre Eğitmenin Katkısı ve Rolü

Eğiticinin Katılımcı Yönetimi

  • Davranış Modeli Envanteri
  • Farklı Katılımcı Tiplerinin Eğitimden Beklentileri ve Yönetilmesi
  • Farklı Davranış Modellerinin Eğitmenlikteki Güçlü ve Gelişmesi Gereken Yönleri
  • Tüm Davranış Modellerindeki Katılımcıları Oyuna Dahil Etme Süreci
  • Eğitim Sürecini Etkileyen Diğer Faktörler
  • Eğitimde Koçluk, Fasilitasyon ve Moderasyon uygulamaları
  • İnteraktivite, Soru Yönetimi, Anı Anlattırma
  • Uygulama, Cevap Yönetimi, Listeleme

İçerik Yönetimi

  • Süre ve Akış Bilgisi
  • İçerik Ağacının Oluşturulması
  • Malzeme Çeşitlendirme
  • Eğitim Konuşmalarının Bölümleri
  • Zaman Yönetimi
  • Online Eğitimler İçin İpuçları ve Öneriler
  • Görsel Tasarım ve Araç Kullanımı (PW)
  • Slayt ve Tahta Kullanımı Kuralları
  • Teknik Prova
  • Sunum Tasarımında Dikkat Edilmesi Gerekenler
  • Tahta Kullanımını Güçlendirmek

Eğitim Sonrası Sahnede ki Ben

Katılımcılar, eğitimden 15 gün sonra eğitimde edindikleri bilgiler ile hazırladıkları (5-15 dk.’lık) eğitim içeriğini, sunum kuruluna ve eğitim sınıfına sunarak geri bildirim alırlar.

Performansa bağlı olarak gerekirse eğitmen koçluğu planlaması yapılır.

Biz yapay zeka müşteri hizmetleri için Winnobot kullanıyoruz.