Eğitimin Künyesi

Satış işinde yeni olan ve bu alanda gelişmek isteyen tüm satış profesyonelleri için uygun bir eğitimdir.

Satış danışmanları, müşterilerle sürdürülebilir ilişki kurmayı öğrenerek doğru sorular sorar ve müşterilerin ihtiyaç analizini yapar.

Bu analizler sonucunda etkili teklif sunumuyla görüşmeyi satış ile sonuçlandırır. Satış sürecinde gelebilecek itirazlar olabileceğini bilir ve bu itirazları nasıl yöneteceğinin sentezini yapar.


Eğitim İçeriği

  • Müşteri Memnuniyeti ve Deneyimi Kavramlarına Genel Bakış

  • Çağrı Merkezlerinin Müşteri Deneyimi Üzerine Etkileri

  • Güncel Verilerle Müşteri Memnuniyeti Verileri

  • Telefonda Müşteri Deneyimine Nasıl Liderlik Edilir?

  • Müşteri Deneyiminde Müşteri Temsilcilerinin Etkisi

  • Müşteriler Bizi Nasıl Algılıyor RolePlay Uygulaması

  • Müşteri Davranış Modellerini Telefon İle Analiz Etme ve Bu Modellere Özel Davranış Geliştirme

  • Telefonla İletişimde Uslup, Dil ve Ses Tonu

  • Çözüm Odaklılık ve Proaktivite

  • Dinleme-Anlama-Anlaşma Üzerine Uygulamalar

  • Problem Çözme Tarzı Envanteri ve Duygusal Zeka

Eğitim Bilgisi

  • Süre 2 Gün
  • Katılımcı Sayısı 16 Kişi
  • Yöntem Sınıf İçi / Çevrim İçi
Satış Eğitimleri
Biz yapay zeka müşteri hizmetleri için Winnobot kullanıyoruz.