Satış işinde yeni olan ve bu alanda gelişmek isteyen tüm satış profesyonelleri için uygun bir eğitimdir.
Satış danışmanları, müşterilerle sürdürülebilir ilişki kurmayı öğrenerek doğru sorular sorar ve müşterilerin ihtiyaç analizini yapar.
Bu analizler sonucunda etkili teklif sunumuyla görüşmeyi satış ile sonuçlandırır. Satış sürecinde gelebilecek itirazlar olabileceğini bilir ve bu itirazları nasıl yöneteceğinin sentezini yapar.
Müşteri Memnuniyeti ve Deneyimi Kavramlarına Genel Bakış
Çağrı Merkezlerinin Müşteri Deneyimi Üzerine Etkileri
Güncel Verilerle Müşteri Memnuniyeti Verileri
Telefonda Müşteri Deneyimine Nasıl Liderlik Edilir?
Müşteri Deneyiminde Müşteri Temsilcilerinin Etkisi
Müşteriler Bizi Nasıl Algılıyor RolePlay Uygulaması
Müşteri Davranış Modellerini Telefon İle Analiz Etme ve Bu Modellere Özel Davranış Geliştirme
Telefonla İletişimde Uslup, Dil ve Ses Tonu
Çözüm Odaklılık ve Proaktivite
Dinleme-Anlama-Anlaşma Üzerine Uygulamalar
Problem Çözme Tarzı Envanteri ve Duygusal Zeka
Copyrights © 2025 ohbedanismanlik.com.tr.