Eğitimin Künyesi

Banka kanalı ile satış yapan sigorta ve BES ekiplerinin şube kanalını ve kendi referanslarından oluşan direkt satış kanalını yönetebilmeleri için gereken satış ve ilişki yetkinliklerinin oluşturulması ve gelişimini amaçlar. 


Eğitim İçeriği

  • Şube İçerisindeki Temel Davranış Kalıpları
  • Şubeyi ve Personel Beklentilerini Anlamak
  • Şube ile İletişimi Güçlendirmek İçin İpuçları
  • Müşterilerle İletişim
  • Gişe ve Şube Lobisi Müşterileri ile 5 dk süren Satış Görüşmesi Tasarımı
  • Fayda Matrisi
  • Kanca Soru Uygulaması ile Müşterinin Dikkatini Çekebilmek
  • Takip ve Satış Kapatma
  • Şube İçinde Çalışma Sistematiği

Eğitim Bilgisi

  • Süre 2 Gün
  • Katılımcı Sayısı 16 Kişi
  • Yöntem Sınıf İçi / Çevrim İçi
Satış Eğitimleri
Biz yapay zeka müşteri hizmetleri için Winnobot kullanıyoruz.