Bu eğitimin amacı, eğitim boyunca, çalışan memnuniyetinin iş performansı ve müşteri memnuniyeti üzerindeki etkilerini anlayacak, geribildirim ve koçluk teknikleriyle ekiplerini nasıl destekleyebileceklerini öğreneceklerdir.
Ayrıca, çalışanlardan alınan geribildirimlerin etkin bir şekilde değerlendirilmesi, iyileştirme planlarının oluşturulması ve bu planların adım adım uygulanması için gerekli yöntemler üzerinde çalışacaklardır.
Katılımcılar, çalışan deneyimini güçlendiren stratejik eylem planları hazırlayabilecek, bu planların sürdürülebilirliğini sağlamak için etkili bir takip sistemi geliştirebilecektir.
Eğitimde edinilen bilgiler ve uygulamalar sayesinde, liderlik ve ekip yönetimi süreçlerinde daha güçlü ve başarılı sonuçlar elde etmeleri hedeflenmektedir.
Müşteri Deneyiminde Ustalaşmak
Çalışan Deneyiminde Ustalaşmak
Copyrights © 2025 ohbedanismanlik.com.tr.