Zamana esnek bir kavram olarak bakmayı, zaman çalıcılar ve verimsizlik yerine, zaman artırıcılar ve sonuç odaklı hedefler koyarak ilerlemeyi öğrenmek, geniş perspektifte hayatımıza ve işe dair planlamalar yapmaktan başlayarak, hayatın büyük taşlarını yönetebilmeye dair alışkanlıklar kazanmaktır.
Tüm iş profesyonelleri için 2 önemli kaynak olan zaman ve enerjinin doğru kullanımı, stres olgusunun yönetilmesi ve iş verimliliğinin artırılması için İnsan Kaynakları profesyonelinin farkındalığını artırmak, doğru hedef ajanda yönetimi yaparak iş tatminini max seviyeye çıkarmak hedeflenmektedir.
Zaman Yönetimi Ana Ustalıklar
1.Yaklaşım
2.Analiz
3.Önceliklendirme
4.Planlama
5.Programlama
6.Hedeflerle Yönetme
Zaman Yönetimi Yardımcı Ustalıklar
1.Ertelememe
2.Harekete Geçme
3.Gruplara Ayırma
4.Delegasyon
5.Bölünmeme
6.Esneklik
Copyrights © 2025 ohbedanismanlik.com.tr.