Eğitimin Künyesi

Kapıdan içeri adımını atan müşteriye karşı ilk anda sergilenen tutum ve davranışlar ürün ya da hizmet ile müşteri arasında kurulacak bağın temelini oluşturur.

Bu program, perakende alanında çalışan profesyonellerin, müşteri profillerini tanımalarını, ürün ve hizmetlerin bu profillere uyumlanarak sunmalarını sağlar.

Bu sayede, profesyoneller ve müşteriler daha derin bir bağ ve ilişki kuracaklardır.


Eğitim İçeriği

  • Perakende Müşterisi Kimdir? Mağazalardan Ne Bekler?
  • Müşteri İle İlişkinin Doğru Tasarlanması
  • Müşteri Memnuniyeti ve Deneyimi Kavramlarına Genel Bakış
  • Her Müşteri Biricik ve Tektir
  • Her Müşteri Profili Aynı Yöntemle İkna Edilebilir mi?
  • Hangi Profildeki Müşteriyle Nasıl İletişim Kurulmalı?
  • Hangi Profildeki Müşteri Hangi Satış Yaklaşımından Hoşlanır?
  • Müşteri Profilleri Nasıl Analiz Edilir? Profillerin Ayırt Edici Özellikleri Nelerdir?
  • Müşteri Türleri ve Beklentileri
  • Çözüm Odaklılık ve Proaktivite
  • Müşterinin Kimliği / Diğer Roller ve Karar Verme Mekanizmaları
  • Kimliklerimiz ve Kimliklerimizin Satışa Etkisi
  • Sen Hangi Kimliğinle Orada O Andasın?
  • Alışkanlık Döngüsü Nasıl Oluşur? Nasıl Kırılır?

Eğitim Bilgisi

  • Süre 2 Gün
  • Katılımcı Sayısı 16 Kişi
  • Yöntem Sınıf İçi / Çevrim İçi
Satış Eğitimleri
Biz yapay zeka müşteri hizmetleri için Winnobot kullanıyoruz.