Eğitimin Künyesi

Portföy yöneten satış ekipleri, portföylerini daha etkili segmente ederek doğru analiz etmeyi öğrenir.

Daha etkili müşteri ziyaret ya da arama takvimi oluşturabilir. Müşteri ile kurulacak güçlü bağ için satış yaklaşımlarını pekiştirir.

Doğru iletişim ve ikna yöntemleri ile satış rakamlarını büyüterek portföyünü genişletir.


Eğitim İçeriği

  • Satış ve Satışçı Kavramları
  • Danışmanlık Yaklaşımı
  • Davranış Profilleri ile Müşteriyi Tanımak
  • Satışta Ekili İletişim Yaklaşımı
  • Portföy Yönetimine Genel Bakış
  • Portföyde Segmentasyon
  • Portföyü Analiz Etmek ve Ziyaret Planlamalarını Belirlemek
  • Portföy Yönetiminde Zamanın Önemi

Eğitim Bilgisi

  • Süre 2 Gün
  • Katılımcı Sayısı 16
  • Yöntem Sınıf İçi / Çevrim İçi
Satış Eğitimleri
Biz yapay zeka müşteri hizmetleri için Winnobot kullanıyoruz.