Eğitimin Künyesi

Bu eğitim programı, nörobilim ve pazarlama disiplinlerinin kesişim noktasında yer alan nöro pazarlamayı anlamayı hedeflemektedir.

 Görüntüleme teknolojileri (fMRI), EEG ve eyetracking gibi araçların pazarlama stratejilerinde nasıl kullanılabileceği ele alınmaktadır.

Ancak bu teknolojilerle çalışırken veri madenciliği ve istatistik analizlerine odaklanmanın pazarlamacı kimliğinden uzaklaştırabileceği tartışılmaktadır.

Son 20 yılda müşteri profilinde önemli değişimler yaşanmıştır. Kıt kaynaklarla faydayı maksimize etmeye çalışan müşteri yaklaşımı yerini görselliğin ve hızlı tüketim alışkanlıklarının şekillendirdiği yeni satın alma davranışlarına bırakmıştır.

Eğitimde, müşterinin algısal yanılsamaları, alışkanlıkları ve marka/ürün karşısındaki zihinsel tepkileri incelenecektir. Programın sonunda, nöro pazarlama disiplinine dayalı bir tasarım veya ürün geliştirme uygulaması yapılarak katılımcıların öğrendiklerini somut bir projeye dönüştürmesi sağlanacaktır.


Eğitim İçeriği

  • Açılış & Tanışma – İsminizin Hikayesi
  • Müşteri İle iletişim Kurmanın Temeli: G/S/S Kuralı
  • Kalıcı Öğrenme’ den Sadık Müşteriye Uzanan Adımlar
  • Beynimiz Hikayeleri Neden Sever?
  • İnsan Beyni ve Karar Verme Mekanizması
  • Algısal Yanılsamalar ve Kararlarımıza Etkisi
  • Eski Bir Soru Yeni Cevaplar: İnsanlar Neden Satın Alır?
  • Müşterinin Kimliği / Diğer Roller ve Karar Verme Mekanizmaları
  • İnsanların Satın Alma Motivasyonları ve Dürtüleri
  • 8 Gizli Duygusal İkna Tekniği Fayda Matrisi Dönüşümü

Eğitim Bilgisi

  • Süre 2 Gün
  • Katılımcı Sayısı 16 Kişi
  • Yöntem Sınıf İçi / Çevrim İçi
Satış Eğitimleri
Biz yapay zeka müşteri hizmetleri için Winnobot kullanıyoruz.