Eğitimin amacı, şubelerde farklı segmentlerde (bireysel-KOBİ-İşletme-Ticari-Kurumsal-Özel Bankacılık ) müşteri yöneten Satış yöneticilerinin (MİY-KBP-PY gibi isimlendirilebilir) müşterileri derinlemesine anlamalarını, ihtiyaçlarını analiz etmelerini ve satış süreçlerinde daha stratejik ilerlemelerini sağlamalarına destek olmaktır.
Eğitim, portföy yönetimi, çapraz satış, müşteri segmentasyonu ve satış kapama teknikleri gibi kritik becerileri geliştirmeye odaklanır.
Katılımcılar, veri odaklı satış stratejileri oluşturmayı, müşteri ilişkilerini güçlendirmeyi ve karlılığı artırmayı öğrenerek danışman bankacılık yaklaşımıyla satış performanslarını üst seviyeye taşıyacak yetkinlikler kazanır.
Copyrights © 2025 ohbedanismanlik.com.tr.