Eğitimin Künyesi

Eğitimin amacı, şubelerde farklı segmentlerde (bireysel-KOBİ-İşletme-Ticari-Kurumsal-Özel Bankacılık ) müşteri yöneten Satış yöneticilerinin (MİY-KBP-PY gibi isimlendirilebilir) müşterileri derinlemesine anlamalarını, ihtiyaçlarını analiz etmelerini ve satış süreçlerinde daha stratejik ilerlemelerini sağlamalarına destek olmaktır.

Eğitim, portföy yönetimi, çapraz satış, müşteri segmentasyonu ve satış kapama teknikleri gibi kritik becerileri geliştirmeye odaklanır.

Katılımcılar, veri odaklı satış stratejileri oluşturmayı, müşteri ilişkilerini güçlendirmeyi ve karlılığı artırmayı öğrenerek danışman bankacılık yaklaşımıyla satış performanslarını üst seviyeye taşıyacak yetkinlikler kazanır.


Eğitim İçeriği

  • Buzkırıcı Uygulama: İsminizin Hikayesi – Güven ve Samimiyet Temeli
    • Gelişim Döngüsü: Öğrenmeyi Öğrenmek 
    • Danışman Bankacılık Eğitim Modelimiz
  • Mevcut Durumun Analizi
    • Müşteriler ve Maliyetleri Artarken Sektör Görünümü…
    • Çok Ürünlü Çok Müşteri Oyun Planı
    • Danışman Bankacının 2 Temel Görevi
  • Analitik Portföy Yönetimi
  • Başarı Evi Uygulaması
  • Etki Alanına Odaklanmak
  • Farklı Davranış Modellerinin Yönetilmesi
  • Uygulama: Satışta Önemli İşlere Öncelik Vermek
  • Uygulama: Danışman Bankacının Satış Adımları
    • PMT / MPT (Potansiyel Müşteri Tespiti / Müşteri Potansiyelinin Tespiti) 
    • Hazırlık
    • Randevu ve Kazanımları
    • İlk Temas ve Sihirli 7 Saniye Kuralımız
    • Doğru Sorularla İhtiyaç Belirleme
    • Ürün Odaklı Fayda Sunumu ve Sunum Reçetelerimizi Oluşturma
    • İtirazları Anlamak ve Fırsata Dönüştürmek 
    • SAST (Satın Alma Sinyallerinin Toplanması)
    • 5’li Evrensel Satış Sonuçlandırma Tekniği 
    • Referans Alma ve Portföyünü Geliştirme
  • 2025 yılı Stratejileri ve Danışman Bankacının Vazgeçilmezleri (örnek olarak yazılmıştır)
    • Yeni Müşteri Kazanımı
    • Winback
    • Karlılık Odağı
  • Danışman Bankacının Bir Günü Nasıl Geçer
    • Günü/Haftayı/Ayı/Dönemi Planlamak
    • Planlamaları Verimli Yönetmek (-1 kaynak kullanımı ile + 1 Kazanç Kuralı)

Eğitim Bilgisi

  • Süre 2 Gün
  • Katılımcı Sayısı 16 Kişi
  • Yöntem Sınıf İçi / Çevrim İçi
Satış Eğitimleri
Biz yapay zeka müşteri hizmetleri için Winnobot kullanıyoruz.