Satışta 3 ila 10 yılını tamamlamış, müşteri ile görüşme kilometresi artmasına paralel olarak daha deneyimli ancak zaman zaman motivasyonunda dalgalanmalar olan satış ekiplerine yönelik bir programdır.
Satış ve satışçı kavramına evrensel olarak bakmayı, farklı sektörlerdeki müşteri yönetimi uygulamalarını, Nöro Satış ve Müşteri Alışkanlık Döngülerini, Fayda Matrisi ve Kanca Soru gibi özgün uygulamaları kullanabilme becerisine sahip satışçılar ve portföy yöneticileri oluşturmayı hedefler.
Satış Ekipleri için çok değerli olan, Yeni Müşteri, Mevcut Müşteriden Müşteri Üretme, Müşteride Derinleşme, Çapraz Satış ve Üst Satış kavramlarını satış kültürü içerisine yerleştirmeyi ve bu sayede, müşteri bağlılığının, müşteri başına karlılığın artırılmasını odağa koyan bir programdır.
Satış ekiplerinin temel satış kavramlarını ve tarihsel evrimini öğrenmelerini sağlar. Modül, kalıcı öğrenme yöntemleri, etik satış ilkeleri ve farklı satışçı tiplerinin özelliklerine odaklanır. Satış temsilcilerinin modern ve etkili satış teknikleriyle donatılması hedeflenir.
Yeni müşteri kazanımı ve mevcut müşterilerden yeni müşteriler üretme stratejilerini, satın alma kararındaki psikolojik faktörleri ve rekabet avantajı yaratma yöntemlerini öğretir. Ayrıca, fayda matrisi sunumları, kanca soru teknikleri ve satış akışının ana aşamalarını belirleme konularında katılımcılara rehberlik eder.
Sadakati ve karlılığı yüksek müşteri portföyü oluşturma aşamalarını, satın alma alışkanlıklarını anlama ve olumlu müşteri deneyimleri yaratma yöntemlerini öğretir. Ayrıca, farklı müşteri tipleri ve iletişim stratejileri sunarak müşteri ilişkilerini güçlendirmeyi hedefler.
Proaktif tutumu, satışçı vizyonu ile performans ilişkisini ve umut-özgüven-başarı döngüsünü ele alır. Satış temsilcilerinin motivasyonunu artırarak etkili ve başarılı olmalarını hedefler.
Satış Kavramlarında Hizalanma Modülü
Müşteri Yönetimi Modülü
PRO Satış Modülü
Satış Vizyonu ve Motivasyonu Modülü
Copyrights © 2025 ohbedanismanlik.com.tr.