Eğitimin Künyesi

Satışta 3 ila 10 yılını tamamlamış, müşteri ile görüşme kilometresi artmasına paralel olarak daha deneyimli ancak zaman zaman motivasyonunda dalgalanmalar olan satış ekiplerine yönelik bir programdır.

Satış ve satışçı kavramına evrensel olarak bakmayı, farklı sektörlerdeki müşteri yönetimi uygulamalarını, Nöro Satış ve Müşteri Alışkanlık Döngülerini, Fayda Matrisi ve Kanca Soru gibi özgün uygulamaları kullanabilme becerisine sahip satışçılar ve portföy yöneticileri oluşturmayı hedefler.

Satış Ekipleri için çok değerli olan, Yeni Müşteri, Mevcut Müşteriden Müşteri Üretme, Müşteride Derinleşme, Çapraz Satış ve Üst Satış kavramlarını satış kültürü içerisine yerleştirmeyi ve bu sayede, müşteri bağlılığının, müşteri başına karlılığın artırılmasını odağa koyan bir programdır.

  • Satış Kavramlarında Hizalama Modülü

    Satış ekiplerinin temel satış kavramlarını ve tarihsel evrimini öğrenmelerini sağlar. Modül, kalıcı öğrenme yöntemleri, etik satış ilkeleri ve farklı satışçı tiplerinin özelliklerine odaklanır. Satış temsilcilerinin modern ve etkili satış teknikleriyle donatılması hedeflenir.

  • PRO Satış Modülü

    Yeni müşteri kazanımı ve mevcut müşterilerden yeni müşteriler üretme stratejilerini, satın alma kararındaki psikolojik faktörleri ve rekabet avantajı yaratma yöntemlerini öğretir. Ayrıca, fayda matrisi sunumları, kanca soru teknikleri ve satış akışının ana aşamalarını belirleme konularında katılımcılara rehberlik eder.

  • Müşteri Yönetimi Modülü

    Sadakati ve karlılığı yüksek müşteri portföyü oluşturma aşamalarını, satın alma alışkanlıklarını anlama ve olumlu müşteri deneyimleri yaratma yöntemlerini öğretir. Ayrıca, farklı müşteri tipleri ve iletişim stratejileri sunarak müşteri ilişkilerini güçlendirmeyi hedefler.

  • Satış Vizyonu ve Motivasyonu Modülü

    Proaktif tutumu, satışçı vizyonu ile performans ilişkisini ve umut-özgüven-başarı döngüsünü ele alır. Satış temsilcilerinin motivasyonunu artırarak etkili ve başarılı olmalarını hedefler.

Eğitim Bilgisi

  • Süre 2-4 Gün
  • Katılımcı Sayısı 16 Kişi
  • Yöntem Sınıf İçi / Çevrim İçi
Satış Eğitimleri

Eğitim İçeriği

Satış Kavramlarında Hizalanma Modülü

  • Satış Kavramları Üzerine Sorular ile Açılış
  • Öğrenmeyi Öğrenmek – Bir Satışçı Olarak Anlattıklarınızı Kalıcı Kılmanın Sırrı
  • Satışın ve Satışçının Tarihsel Evrimi Dünü – Bugünü – Geleceği
  • Etik Satış – (İşleri Doğru Yapmak , Doğru İşleri Yapmak)
  • Avcı Satışçı, Çiftçi Satışçı, Blockchain Satışçı
  • Farklı Satışçı Tipleri Gelişmesi Gereken ve Güçlü Özellikleri

Müşteri Yönetimi Modülü

  • Sadakati ve Karlılığı Yüksek Bir Portföy İnşa Etmenin 4 Aşaması
  • Müşterinin Satın Alma Alışkanlıkları Döngüsüne Dahil Olmak
  • Masanın Diğer Tarafı Oyunu: Müşteri Talep ve İsteklerini Anlamak
  • Neden Yapıyoruz Oyunu: Müşteri Taleplerini Olumlu Bir Müşteri Deneyimine Çevirmek İçin Küçük Bir Anahtar
  • Farklı Davranış Modellerinin İncelenmesi
  • Farklı Müşteri Tipleri, İletişim ve İkna İpuçları
  • Müşteri Algı Basamaklarında Zirveye Tırmanmak
  •  

PRO Satış Modülü

  • Yeni Müşteri Kazanımı ve Müşteriden Müşteri Üretme Stratejileri
  • Satınalma Kararında Psikolojik Faktörler
  • Rekabeti Kendi Lehine Çevirmek: Satışta İhtiyaç Yaratma Döngüsü
  • Fayda Matrisi Sunabilmek: Ürün ya da Hizmetin Ekonomik, Zaman, Konfor ve Prestij Faydaları Üzerine Sunum
  • Kanca Soru Uygulaması ile Merak Uyandırmak
  • Satışın Akışı Oyunu – İşin Tanımına ve Kurumun Stratejilerine Göre Ana Satış Aşamalarının Tespiti

Satış Vizyonu ve Motivasyonu Modülü

  • İş Yaşamında Proaktif Tutum ve Etki Alanını Genişletmek
  • Satışçı Vizyonu Performans İlişkisi
  • Umut-Özgüven-Başarı Döngüsü
  • Fark Yaratan Performans
Biz yapay zeka müşteri hizmetleri için Winnobot kullanıyoruz.