Eğitimin Künyesi

Bu eğitimle, çağrı merkezi çalışanları telefonda kurdukları etkili iletişim ve çözüm odaklı yaklaşımla müşterileri nasıl yönetebileceklerini öğrenir ve bağlılığı yüksek memnun müşteriler oluşmasında katkı sağlar.


Eğitim İçeriği

  • Müşteri Memnuniyeti ve Deneyimi Kavramlarına Genel Bakış

  • Müşteri Deneyiminde Müşteri Temsilcilerinin Etkisi

  • Telefonda Müşteri Deneyimine Nasıl Liderlik Edilir?

  • Müşteri Davranış Modellerini Telefon İle Analiz Etme ve Bu Modellere Özel Davranış Geliştirme

  • Telefonla İletişimde Uslup, Dil ve Ses Tonu

  • Çözüm Odaklılık ve Proaktivite

Eğitim Bilgisi

  • Süre 2 Gün
  • Katılımcı Sayısı 16 Kişi
  • Yöntem Sınıf İçi / Çevrim İçi
Biz yapay zeka müşteri hizmetleri için Winnobot kullanıyoruz.