Eğitimin Künyesi

Perakende mağaza satış ekiplerinin, müşteri odağına bağlı kalarak, satış davranışlarını geliştirmeleri, yeni satış fırsatları yakalamaları ve satış fırsatlarını büyütmeleri amaçlanmaktadır.


Eğitim İçeriği

  • Satış Kavramları ve Müşteri Deneyimi Üzerine Sorular ile Açılış
  • Satış ve Müşteri Deneyimi Kültürü (Mağaza Deneyim Adımları) Üzerine Derinleşme
  • Müşteri Deneyimi Kavramı Üzerinde Satış Danışmanlarının Etkisi
  • Satışın Ana Akış Adımları
  • Satışa Hazırlık: Zihinsel – Fiziksel – Bilimsel Hazırlık
  • Müşteri ile İlişki Başlatma
  • Derinleşme ve İhtiyaç Analizi
  • Faydanın Sunumu
  • İtiraz ve İkna Sinyallerinin Cevaplanması
  • Müzakere Stratejileri ve Satışı Kapatmak 
  • Aynı Müşteriye İkinci Kez Satmak: Çapraz Satış ve Üst Satış Soruları
  • Farklı Müşteri ile İletişim ve Davranış Modelleri ve Bu Modellere Uygun Satış Yöntemleri
  • Masada Bir Günüm, Bir Haftam ve Bir Ayım Nasıl Geçecek – Hareket Listesi

Eğitim Bilgisi

  • Süre 2 Gün
  • Katılımcı Sayısı 16 Kişi
  • Yöntem Sınıf İçi / Çevrim İçi
Satış Eğitimleri
Biz yapay zeka müşteri hizmetleri için Winnobot kullanıyoruz.