Günümüzde müşterilerin alışveriş deneyimini etkileyen pek çok değişken olsa da mağazalardan ürün ya da hizmet satın almak popülerliğini hala korumaktadır. &..
devamı...Çağrı merkezleri, hem Türkiye’de hem de dünyada en önemli etkileşim hizmetlerinin başında yer alıyor. Çağrı merkezleri sadece çağrı karşılayan ya da arama y..
devamı...Eğitici olmanın güzel yanlarından biri de eğitimlerde kazanılan tanışıklıkların, arkadaşlığa, dostluğa dönüşmesi, iletişimin istekli katılımcılarla devam etmesidir. Geçen hafta..
devamı...Dokuz Eylül üniversitesi Mühendislik Fakültesinden mezun olan Fatih Mercan 1994 yılından itibaren aktif olarak satışın içinde yer aldı. Kariyerine yine satış sektör&u..
devamı...Bu dünyada nefes alan herkesin hedefleri var… Bu hedeflerin bazıları hiç gerçekleşmeyecek hayaller olarak unutuluyor, bazıları gerçekleştirebileceğimiz yeteneğe sahi..
devamı...Eric Morris Oyuncu Koçluğu Uygulamaları ile “İletişimde Farkındalık” 1.Farkında Olduğumda: Farkında olduğumda... Fark edilirim, gördüğüm kadar görünü..
devamı...Emre Kınay Konuları Satışçının Yaşamı Harekete Geç Asla Vazgeçme Motivasyon Satış Takım Çalışması Tiyatro/Drama Hayat Fena Halde Sana Benzer Hayatı bir şekilde bir &cce..
devamı...