Süre :1,5 Saat / Atölye-Etkinlik Katılımcı Sayısı :17 Kişi Yöntem :Sınıf İçi Çalışma hayatında zaman zaman mücadele etmeyi bırakıp rutinde hareket etme hali ortaya ..
devamı...Süre :1,5 Saat / Atölye-Etkinlik Katılımcı Sayısı :17 Kişi Yöntem : Sınıf İçi Her Zaman Kazanan Takım” Modeli* 4 aşamalı bir takım yapılanması sürecini ifade etmekte..
devamı...1978 Tarsus doğumlu olan Ayşemin Erdem, İş hayatına üniversitede aldığı İşletme eğitimin ardından Pedagojik Formasyon alarak 1997 yılında Yapı ve Kredi Bankası Gebze Bankacılık Üssünd..
devamı...Zamanın kısıtlı olduğunu düşünen ve bir yaşam süresine birden fazla hayatı sığdırmaya çalışan bir pazarlama stratejisti, uçtan uca kişisel marka danışmanı, eğitmen ve po..
devamı...Boğaziçi Üniversitesi’nden 1997 yılında mezun olurken, eşzamanlı olarak Mimar Sinan Üniversitesi Eğitim Bilimleri fakültesinde pedagojik formasyon eğitimini tamamladı. Me..
devamı...Eğitimin Kazanımları / Faydaları :Şirket bünyesinde sunum yapan profesyoneller, katılımcı ve içerik odaklı sunumlar tasarlamayı, tasarım aşamalarında dikkat edilmesi gerekenleri, doğru s..
devamı...Programın amacı, Zamana esnek bir kavram olarak bakmayı, zaman çalıcılar ve verimsizlik yerine, zaman artırıcılar ve sonuç odaklı hedefler koyarak ilerlemeyi öğrenmek, geniş persp..
devamı...Eğitimin Kazanımları / Faydaları :Yönetici ve liderler, ekiplerini yönetirken hem kendileri hem de ekip üyeleri için Koçluk ve Mentorluğun ne zaman kullanacağını öğ..
devamı...