Planlama ve Zaman Yönetimi Eğitimi

Planlama ve Zaman Yönetimi Eğitimi  Hemen Bilgi Al 

Programın amacı, 
Zamana  esnek bir kavram olarak bakmayı, zaman çalıcılar ve verimsizlik yerine, zaman artırıcılar ve sonuç odaklı hedefler koyarak ilerlemeyi öğrenmek, geniş perspektifte hayatımıza ve işe dair planlamalar yapmaktan başlayarak, hayatın büyük taşlarını yönetebilmeye dair alışkanlıklar kazanmaktır. 
 
Tüm iş profesyonelleri için 2 önemli kaynak olan zaman ve enerjinin doğru kullanımı, stres olgusunun yönetilmesi ve  iş verimliliğinin artırılması için İnsan Kaynakları  profesyonelinin farkındalığını artırmak, doğru hedef ajanda yönetimi yaparak iş tatminini max seviyeye çıkarmak hedeflenmektedir. 
 

Bu programın sonunda katılımcılar;

  • Alışkanlık döngüsünün nasıl oluştuğunu ve alışkanlıklarını nasıl değiştirebilecekleri bilgisini,
  • İş ve özel yaşamda hayatın büyük taşlarının belirleme davranışını,
  • Hedefler ile çalışma davranışı,
  • Önemli işlere öncelik verme davranışını,
  • Ertelemeyi azaltma davranışını,
  • Doğru ajanda kullanımına dair ipuçlarını kazanacaklardır.

İçerik:

Zaman Yönetimi Ana Ustalıklar

  1. Yaklaşım
  2. Analiz
  3. Önceliklendirme
  4. Planlama
  5. Programlama
  6. Hedeflerle Yönetme
  • Uygulama: Zaman Yönetimine Uygun Zihinsel Yapı ve Yaklaşım
  • Uygulama: Her Şeyin Başladığı Yer: Analiz
  • Uygulama: Kişisel Yaşam Dairesi ve İş Yaşam Dairesi Oluşturmak
  • Uygulama: Planlama ve Hedef Yönetimi
  • Uygulama: Önceliklendirme Yazılımımız Nasıl Çalışıyor
  • Ajandalama İp Uçları

 

Zaman Yönetimi Yardımcı Ustalıklar

  1. Ertelememe
  2. Harekete Geçme
  3. Gruplara Ayırma
  4. Delegasyon
  5. Bölünmeme
  6. Esneklik
  • Uygulama: Erteleme Tuzağı
  • Uygulama: Zaman Çalıcılar
  • Alışkanlıklar ve Zaman Yönetimi İlişkisi
  • Uygulama: Hayata ve İşe Dair 3 plan…

 


 Bu Eğitimle İlgili Hemen Bilgi Al