Telefonda Tahsilat Eğitimi (Collection)

Telefonda Tahsilat Eğitimi (Collection)  Hemen Bilgi Al 

Eğitimin Kazanımları / Faydaları : Bu eğitim ile ekiplerinin, vadesinde ödenmeyen borçların tahsili için müşterilerle güvene ve sonuç almaya dayalı tahsilat görüşmeleri gerçekleştirebilecekleri bilgi, yöntem ve tutuma sahip olmaları amaçlanmaktadır.

Eğitim Katılımcı Sayısı : 12 Kişi
Eğitim Süresi : 2 Gün
 
Eğitim Başlıkları
  • Tahsilat ve Tahsilat Süreci
  • Borçlu Tipleri ve Borçlu Psikolojisi
  • Müşteri ile Sürdürülebilir, Güvene Dayalı İletişim ve İkna Yöntemleri
  • Sonuç Alıcı Müzakere

 Bu Eğitimle İlgili Hemen Bilgi Al