Eğitimin Kazanımları / Faydaları : Bu eğitim ile çağrı merkezi çalışanları, telefonda satış yapmanın püf noktalarını öğrenir, telefonda satış sürecinin adımlarını ve her bir adım için dikkat edilmesi gereken konuları bilir, her zaman kazanan satış danışmanı olmak için hedeflerine odaklanmanın önemini anlar.
Eğitim Katılımcı Sayısı : 12 Kişi
Eğitim Süresi : 2 Gün
Eğitim Başlıkları
- Telefonda Satış Sürecine Genel Bakış
- Telefonda Satış Yapan Danışmanların Sahip Olması Gereken Yetkinlikler
- Telefonda Yapılandırılmış Satış Süreci Adımları
- Ön Yargılar ve Bakış Açısı
- Hedef Odaklı Satış Yaklaşımı
- Satış Adımları_Hazırlık, İlk İzlenim, Soru Sorma ve Dinleme
- Faydanın Sunumu
- İtiraz Karşılama
- Satış Kapama
- Telefonda Satış İçin İp Uçları
Bu Eğitimle İlgili Hemen Bilgi Al