Motivasyon ile ilgili İçeriklerizmiz.

Kazanan Takımın Aranan Oyuncusu

Kazanan Takımın Aranan Oyuncusu

Süre :1,5 Saat / Atölye-Etkinlik Katılımcı Sayısı :17 Kişi Yöntem :Sınıf İçi Rekabet dünyası sert, mücadele de öyle. Hedef mücadelenin kazanan tarafında olmak. Hedefimiz ve..

devamı...
Her Şey Seninle Başlar

Her Şey Seninle Başlar

Süre :1,5 Saat / Atölye-Etkinlik Katılımcı Sayısı :17 Kişi Yöntem :Sınıf İçi / Çevrim İçi Her Şey Seninle Başlar Eğitiminde sorumluluk almayı, başarı disiplin..

devamı...
Her Zaman Kazanan Takım

Her Zaman Kazanan Takım

Süre :1,5 Saat / Atölye-Etkinlik Katılımcı Sayısı :17 Kişi Yöntem : Sınıf İçi Her Zaman Kazanan Takım” Modeli* 4 aşamalı bir takım yapılanması sürecini ifade etmekte..

devamı...
Gamze Midilli - Eğitmen/Danışman

Gamze Midilli - Eğitmen/Danışman

1980 Artvin doğumlu olan Gamze Midilli, Atatürk Üniversitesi Kimya Mühendisliği mezunudur. Çalışma hayatına 2004 yılında Kimya Mühendisi olarak başladı ve üretim alan..

devamı...
Pınar Arısoy - Eğitmen/Danışman

Pınar Arısoy - Eğitmen/Danışman

Zamanın kısıtlı olduğunu düşünen ve bir yaşam süresine birden fazla hayatı sığdırmaya çalışan bir pazarlama stratejisti, uçtan uca kişisel marka danışmanı, eğitmen ve po..

devamı...
Sahne ve Sunum Becerileri Eğitimi

Sahne ve Sunum Becerileri Eğitimi

Eğitimin Kazanımları / Faydaları :Şirket bünyesinde sunum yapan profesyoneller, katılımcı ve içerik odaklı sunumlar tasarlamayı, tasarım aşamalarında dikkat edilmesi gerekenleri, doğru s..

devamı...
Zihin Sınırları

Zihin Sınırları

Halen bilinmezleri çok olan organımız, beynimizin kimi çözülen sırları var. En önemlilerinden biri günlük yaşamımızı kolaylaştırmak ve hayatta kalmamızı sağlam..

devamı...
The Last Dance Güncellemesi ile  Her Şeyin ve Satışını %80 Kuralı

The Last Dance Güncellemesi ile Her Şeyin ve Satışını %80 Kuralı

(Okuma süresi 8 dk) Satış yapmak herkes için farklı şeyler ifade eder. Kimine göre “ikna edebilme becerisidir” satış. Kimine göre ise iletişim kurmanın bir üst..

devamı...
1-8 (27 Makaleden)
Page:1 - 2 - 3 - 4« geri · ileri »