1978 Tarsus doğumlu olan Ayşemin Erdem, İş hayatına üniversitede aldığı İşletme eğitimin ardından Pedagojik Formasyon alarak 1997 yılında Yapı ve Kredi Bankası Gebze Bankacılık Üssünd..
devamı...1980 Artvin doğumlu olan Gamze Midilli, Atatürk Üniversitesi Kimya Mühendisliği mezunudur. Çalışma hayatına 2004 yılında Kimya Mühendisi olarak başladı ve üretim alan..
devamı...Çağrı Merkezinde Müşteri Yönetimi Müşteri Deneyimi Çözümlerimiz ve Eğitimlerimiz için firmaların sektörlerine göre değişen ihtiyaçların..
devamı...Bankacılıkta Müşteri Yönetimi Müşteri Deneyimi Çözümlerimiz ve Eğitimlerimiz için firmaların sektörlerine göre değişen ihtiyaçlarına yöne..
devamı...Mağazacılıkta Müşteri Yönetimi Müşteri Deneyimi Çözümlerimiz ve Eğitimlerimiz için firmaların sektörlerine göre değişen ihtiyaçlarına yön..
devamı...Sigortacılıkta Müşteri Yönetimi Müşteri Deneyimi Çözümlerimiz ve Eğitimlerimiz için firmaların sektörlerine göre değişen ihtiyaçlarına yö..
devamı...Eğitimin Kazanımları / Faydaları :Bu eğitimle, çağrı merkezi çalışanları telefonda kurdukları etkili iletişim ve çözüm odaklı yaklaşımla müşterileri nasıl yö..
devamı...Günümüzde müşterilerin alışveriş deneyimini etkileyen pek çok değişken olsa da mağazalardan ürün ya da hizmet satın almak popülerliğini hala korumaktadır. &..
devamı...